موضوع پرسش شما چیست؟

موضوع موردنظرتان را جستجو کرده یا از دسته‌بندی زیر انتخاب کنید

دسته بندی پرسش ها

ورود و ثبت نام

روند ثبت سفارش

پیگیری ارسال سفارش

بازگرداندن کلا

کد تخفیف و کارت هدیه

سوپر مارکت

تعهد به شفافیت

دیجی پی

پیگیری ارسال سفارش

سایر موارد

خدمات بازاریابی

آخرین تغییرات

ارسال توسط فروشنده

کارت اعتباری آسان خرید

کارت اعتباری زندگی

خرید سازمانی کارت های هدیه دیجی کالا

از نو بهار - پرسش های متداول

دیجی پلاس

پرسش های متداول

وارد سایت دیجی کالا شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

اعضای دیجی‌پلاس می‌توانند به ازای هر ماه اشتراک، چهار ارسال رایگان بر روی مرسوله های عادی داشته باشند،

به جز ارسال توسط فروشنده ، باربری و سفارش های سوپر مارکتی زیر ۸۰ هزار تومان.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

بله، دیجی کالا تسهیلاتی را فراهم کرده، شما میتوانید تا سقف 20 میلیون تومان به صورت اقساط  با بازپرداخت  6 ، 9 و 12 ماهه از سایت دیجی کالا خرید کنید.

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

دیجی کالا برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش یا همان کد “DKC   این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید…

لطفاً پیش از خرید، موارد زیر را به‌دقت بخوانید؛ زیرا ثبت هر سفارش در دیجی‌کالا به معنی موافقت با شرایط زیر است.

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
در همین راستا شرکت دیجی کالا  مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره 02161930010 اقدام نمائید.